החיים בביאליק

כל מה שחם בעיר תל אביב

בעלי חברת ליסינג בתל אביב? לתפנית יש תוכנת ניהול שאתם חייבים להכיר

בישראל לא חסרים עסקים בתחום הרכב והתחרות עזה. בוודאי בתל אביב, בתור עיר מרכזית, גדולה ועמוסת נהגים. כיצד מתמודדים היטב עם תחרות זו? תוכנות מהוות תשובה מרכזית וחשובה לכך. אם אתם בעלי חברת ליסינג תל אביבית, איזו תוכנה תתאים עבורכם במיוחד? איזו תוכנה תיתן מענה לכל אתגרי הניהול המגוונים ובאופן ספציפי לדרישות המיוחדות של המגזר העסקי שלכם? ומי עושה זאת, עם קבלות בשטח ועם וותק רב בתחום פעילותה?

ERP בגישה מיוחדת

כעקרון, תפנית היא מערכת ERP (או Enterprise Resource Planning) שמיועדת לעסקים גדולים. עד כאן, זה לא דבר יוצא דופן. יש לא מעט מערכות ERP וייתכן שכבר שקלתם להשתמש במערכת כזו. אך מערכת לניהול צי רכב עבור חברת ליסינג, חייבת להתאים לא סתם לניהול כל עסק שהוא, אלא ספציפית לתהליכי העבודה המיוחדים של חברה בתחום זה. כשם שרכב עובר לא פעם התאמות רבות, בכדי להתאים לדרישותיו של הלקוח הספציפי. תפנית עושה את זה בדיוק – זו היא מערכת ERP לעסקים גדולים, אשר מותאמת מראש למגזר הליסינג והשכרת הרכב.

 

 

כמה דוגמאות ממחישות

כשאנו אומרים מותאמת, הכוונה להיבטים מאוד קונקרטיים, כגון:

  • השכרת רכב – “מודול" לטיפול בפעילות של השכרת רכב מול לקוחותיכם השונים. מודול זה, יאפשר לכם לטפל בין השאר במכירות, בניהול ההזמנות ובהגשת הצעות המחיר. את חוזי ההשכרה תוכלו לנהל בנוחות ובקלות – המנגנון לכך כבר מוכן עבורכם עם כל הדרוש, כולל מקום עבור פרטי נהג, פיקדון, רכב, מסירה, החזרה, החלפה ותוספות.
  • ניהול עסקאות – ההתאמה עבורכם ממשיכה, עם מודול ניהול עסקאות, אשר מאפשר למשל ניהול גבייה שוטפת, עמלות שונות סביב העסקה, ביצוע החלפת רכב בעסקה, הוספת לווה ועוד.
  • ניהול צי הרכב – כמובן, מישהו צריך לנהל באופן מסודר את צי הרכב שלכם. תפנית תעשה זאת! לפחות, היא תספק לכם את התשתית הנוחה לכך. רכב בליסינג מימוני, רכב בליסינג תפעולי, רכב בסניף כזה או אחר שלכם, תוכנית טיפולים לפי יצרן ועוד – פשוט כל מה שאתם צריכים. מהיבטים בסיסיים כגון רישום וניהול ק”מ ועד היבטים מיוחדים כמו תיעוד עבירות תנועה ונסיעות בכביש 6.

לתפקד בצורה מיטבית מול הלקוח

תפנית מספקת גם מודול של ניהול קשרי לקוחות (CRM), אשר יסייע לכם לטפל באופן הטוב ביותר בלקוחות. בכך, אתם גם חוסכים ברכישת פתרון CRM בפני עצמו. משלימים זאת מודולי ניהול שירות וניהול מרכזי שירות. מודולים אלה והמערכת בכללה, יאפשרו לכם לפעול בצורה מיטבית מול לקוחותיכם, לצמצם עלויות של טיפול בלקוחות, לשפר שביעות רצון לקוחות, השגת לקוחות חדשים ושימור הלקוחות הקיימים.

ועוד כלים שימושיים

תפנית היא מערכת עשירה ביכולות. אלה עוד שלוש דוגמאות שימושיות, לתועלות שהיא תספק לכם:

  • מודול ניהול פיננסי – כל הדרוש בהקשר זה לפי החוק ובכלל, כולל רישום בספרים והפקת מסמכי מקור.
  • מודול ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – סיוע בניהול ובקרת מלאי, ברכש, יבוא, ניהול קטלוגים ועצי מוצר ויכולות רבות נוספות.
  • ארכיון דיגיטלי – נהלו בקלות התכתבויות עם לקוחות ומסמכים נוספים, תוך קישור לישויות המתאימות במערכת תפנית (אם זה לקוח, הזמנה, רכב וכדומה). המודול מאפשר גם סריקת מסמכים קלה, חיפוש ואחזור מהירים.

החברה שמאחורי תפנית

תפנית היא מוצר טוב מבית טוב. על הפיתוח שלה אחראית חטיבת המערכות העסקיות בחברת הטכנולוגיה מטריקס. זו היא חברה בולטת מאוד וותיקה וכך למעשה גם המוצר עצמו. תפנית מותאמת למגזרים עסקיים נוספים ומטריקס מפתחת ומשפרת אותה, מזה כשני עשורים! במהלך פיתוח זה, תפנית הותאמה באופן המיטבי לדרישות המגזרים השונים, כולל עבור חברות ליסינג כאמור ועבור השוק הישראלי במיוחד.

לסיכום

נהלו את חברת הליסינג שלכם באופן המיטבי, בעזרת הכלי המתאים ביותר למשימה – מערכת ה-ERP תפנית.

מאמרים נוספים

העתיד של תל אביב

נגישות